Follow blablagirl
Blogvertiser
Mode & design bloggar
Shopping och Mode
Blogglista.se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Idol

Jag gick upp klockan 8 och gjorde mih i ordning. klockan tio presic var vi vid globen. Vi stod där kanske 40 minuter men då började Marias pojkvän att gnälla.. han ville gå någonstans och dricka elr nåt.. sen så började han säga att hon inte har en chans att gå vidare, å jag tycker det var jätte taskigt.!
Hon sjunger värkligen bra och jag tycker värkligen att det var synd att vi inte väntade. Sen åkte vi till söder å kööpte lite sider, öl och vin, sen gick vi till typ en park och satt där å myste.. Det var så härligt "" jag älskar vår sol ! <3
humm sen efter någraa timmar gick vi till mariatorgen och där och tittade på utsikten lite och fortsatt å mysa lite med chips å kakor!

Här är några bilder :)


ghuu va söta vi är :)







 

och vi avslutar med en fin fin bild som jag också har tagit idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0