Follow blablagirl
Blogvertiser
Mode & design bloggar
Shopping och Mode
Blogglista.se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nationella provet

Nu är jag klar med provet och första delen kändes ganska enkel, jag hoppade över typ 2 frågor där.
Men jag tror att jag har gjort fel nästan på hela andra delen! Och det känns så jobbigt nu !! jag Känner mig så besviken och korkad.
sen så kom jag på att jag hade frl på första frågan på B1 !!! 8000 delat på 2000 (tror jag att det va och jag skrev 4000 som svar!! aså varför varför!?!?! det är ju 4 !!

Jag hoppas att jag får G iallafal och att det går lite bätre på de andra delarna!

å På fredag ska jag göra nationella på engliska..
böööööö

Idag hade jag på mig en vin outfit, så när jag kommer hem laddar jag upp en bild

puss

Kommentarer
Postat av: En blogg om allt och inget.

Kolla gärna in min blogg och ställ vilken fråga du vill i frågestunden :)



Kram!

2009-04-23 @ 15:42:01
URL: http://girlfantastico.blogg.se/
Postat av: Sandra

Öh vah? :S haha



Förresten, var det inte 8000/4000?

2009-04-23 @ 16:02:57
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0