Follow blablagirl
Blogvertiser
Mode & design bloggar
Shopping och Mode
Blogglista.se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

SKA JAG GÖRA DET ELLER INTE ?!

HAHA jag kom på en ide !
jag ska med min kompis på idol odishen på lördag och jag hade tänkt att också sjunga något men bara för skojs skull..
men nu tänker jag kanske göra det väldigt extreemt och börja dansa på ett roligt sätt och sjunga lixom om att jag är seriös med dansa och skutta haha ..
Jag visade min pappa nyss lite grann av vad jag tänkte göra och han skrattade som fan här han kunde knappt andas.....
Så jag tänker- Varför ska jag inte bjuda på detta ?! HAHA det blir ju skoj ..
Väldigt pinsamt men kul !! Folk  känner mig inte direkt som en rolig person, därför hade jag velat ändra på folks syn på mig ....
jag kanske ser mer knäpp ut än rolig men knäppt är ju också roligt höhö ..

Tycker ni jag ska göra det ??


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv, jo kvalitén blir super med den där kameran :)

Jag fick ge 495€ eftersom jag bor i Finland men det är väl där runt 4900kr? Vet inte :)

2009-04-22 @ 20:05:51
URL: http://alexxandrah.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: haha oj, har aldrig hört att man kan få finnar av chips.. choklad har jag hört men inte chips :)

2009-04-22 @ 20:11:04
URL: http://fuckingems.webblogg.se/
Postat av: Rosita

Sv: Tack så mycket! :)

Jag gör olika redigeringar på bilderna, lägger på texturer, olika brushes och sådant.

Där det är o skarpt i bakgrunden så använder jag bara mitt 50 mm 1,8 objektiv.

2009-04-22 @ 20:41:47
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0