Follow blablagirl
Blogvertiser
Mode & design bloggar
Shopping och Mode
Blogglista.se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

T-bana storys

Idag när jag skulle åka till globen på morgonen så hittade jag ett t-bana kort å med kortet var det också 100 kr !!!!!
Om det inte var några pengar så skulle jag lämnat det tillbaks men ärligttalat haha att hitta 100 kr och sen lämna tillbaks .. nä det funkar inte i min värld. Han får skylla sig själv för han slarvighet !

Sedan klev 2 knarkare på tunellbanan ... Hon bah skrk på killen "Vafan Gör du för mig ?! det är jag som skaffar alla pengar !! jag är tvungen att knulla runt för att samla ihop 10,000 kr för dig" aså hon holl på å skrek som en galning på honnom "Jag orkar inte med dig längre, du gör inte ett jävla skit för mig, jag är tvungen att få fram alla pengar"
Det var så sorligt.. aldit när jag ser alkisar å knarkare tycker jag så synd om dom, jag vill så gärna bara hjälpa dom ur sin dåliga situation..
Det gör värkligen ont .. jag tänker altid på att dom säkert också har haft en sån svår å dolig uppväxt .
Om jag bara var miljonär så skulle jag värkligen försökka hjälpa såna människor som har det dåligt!

ialla fall när jag kom fram till globen och skulle kliva av ur tunellbanan så höll jag mina solglasögon i handen å PAM så fasnade dom vi dörren å gick söner ... =(


Kommentarer
Postat av: Ronja

Sv, HAHA tycker du? Jag tycker dom bara är vackra! :D



Jag hade också behållit pengarna, var det inte mer än 100 kronor så spelar det ju liksom igen roll..

2009-04-26 @ 10:31:30
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0